Baner
   
Trenutno aktivnih Gostiju: 83 

Tražilica artikala

Katalog proizvoda

Omogućavamo obročno plaćanje do 12 rata korisnicima kartica Maestro, MasterCard i Visa banaka RBA i ZABA i jednokratno plaćanje karticama American Express na našim prodajnim mjestima

kartice visa master maestro

logo amex

logo zaba

logo rba

Plaćanje karticama putem interneta za sada nije moguće.

Za narudžbe putem internet trgovine preporučamo plaćanje putem internet bankarstva ili pouzećem.

logo paypal

logo cedar 0915 01
 
 

logo face

T. (trgovina): 042 20 50 90
Mob. (trgovina): 099 3432 807 logo viberlogo whatsapp

Radno vrijeme: pon - pet: 7 - 16; sub: 7 - 12,30

NEDJELJOM I DRŽAVNIM PRAZNIKOM / BLAGDANOM - NE RADIMO

e-mail:

cedar-agro@vz.ht.hr

 


    



 


Uvjeti poslovanja / Dostava info | Ispis |

cedar dostava

Informacije vezane uz dostavu robe paketnom distribucijom (na adresu kupca, na području Republike Hrvatske) i plaćanje usluga dostave:

 

Ponuda kreirana preko web shopa je INFORMATIVNA, zadržavamo pravo promjene cijena prije slanja konačne ponude!

MOLIMO DA UPLATU NE VRŠITE NA TEMELJU INFORMATIVNE PONUDE, VEĆ NAKON NAŠE POTVRDE RASPOLOŽIVOSTI SVIH NARUČENIH ARTIKALA I SLANJA KONAČNE PONUDE.

Ukoliko robu šaljemo paketnom dostavom, troškove dostave plaća kupac (ukoliko prodavač ne odredi drugačije).  

Poštarina nije iskazana automatski generiranoj ponudi i u pravilu ju plaća kupac u GOTOVINI, kod preuzimanja pošiljke.

Dostava putem pošte i HP Expressa naplaćuje se po njihovim tarifama, te putem drugih dostavljača na zahtjev kupca.

 

Na staklenu/lomljivu robu plaća se dodatna poštarina prema cjeniku dostavljača, kao i za uručenje vikendom ili blagdanom.

Molimo da prilikom naručivanja robe navedete potpunu i točnu adresu, te kontakt broj telefona.

Navedene cijene artikala u web shopu su s uključenim PDV-om.

 

Plaćanje: pozećem ili Internet bankarstvom na naš račun, IBAN:

HR10 2484008 1101681743 (RBA)

HR88 2360000 1102500204 (ZABA)

 

na temelju naše ponude (roba se šalje nakon uplate).

Nakon primitka Vaše narudžbe putem web shopa, sustav Vam automatski šalje potvrdu primitka narudžbe s informativnom ponudom, a nakon toga šaljemo Vam informacije o raspoloživosti naručenih artikala, te detaljne podatke za uplatu.

Preporuka plaćanja - internet bankarstvo.

Opcije dostave:

HP Ekspress - dostava 24-48 sati - ovisno o poštanskom uredu, udaljenosti) - paket sa dostavlja na kućnu adresu (osim ako ne postoji takva mogućnost od strane HP-a).

Drugi dostavljači - ukoliko kupac ima ugovor s drugim dostavljačima

Opcije plaćanja:

POUZEĆEM - plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja paketa na adresi kupca ili u poštanskoim uredu najbliže adresi kupca.

Na otkupninu se dodaje provizija HP, prema njihovim uvjetima.

Ukoliko kupac ne preuzme paket i paket se vrati na adresu pošiljatelja (a paket je unaprijed plaćen po ponudi), pošiljatelj vraća uplaćeni iznos na tekući račun kupca u najkraćem roku (osim iznosa poštarine, ukoliko je uplaćen).

Informativni cjenik za dostavu pošiljaka putem HP expressa:

cjenik hp2

Uvjeti poslovanja putem internet trgovine cedar-agro.hr

Ovi uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača  (Narodne novine, br. 41/2014) i Zakonom o obveznim odnosima (članci 400-433) te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 57. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014)

Općenito

Prodavatelj

Prodavatelj je poduzeće CEDAR AGRO d.o.o., Kalnička 4, 42220 Novi Marof. Prodavatelj vrši prodaju putem Internet trgovine www.cedar-agro.hr

Kupac

Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske, te koja prihvaća uvjete poslovanja tvrtke Cedar agro d.o.o. Prihvaćanje uvjeta poslovanja kupac potvrđuje narudžbom artikala putem Internet trgovine, e-poštom, telefonom, telefaksom ili slanjem narudžbenice.

Korištenje usluga internet trgovine www.cedar-agro.hr odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Cedar agro d.o.o. ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Cijene

Sve cijene su bruto (sadrže PDV) i izražene su u kunama. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Fotografije i opisi proizvoda

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od dobavljača ili proizvođača proizvoda. Prodavatelj nastoji što točnije navesti sve karakteristike proizvoda no zadržava pravo na tiskarske pogreške, te ne snosi odgovornost za eventualne greške u opisu ili fotografiji proizvoda.

Naručivanje

Naručivanje je moguće

  • preko interneta - u Internet trgovini www.cedar-agro.hr, 24 sata na dan. Mogući su kraći vremenski periodi u kojima Internet trgovina nije dostupna, npr. zbog održavanja sustava.
  • pismeno - na adresu CEDAR AGRO d.o.o., Kalnička 4, 42220 Novi Marof, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , fax: 042 205 091.
  • telefonom - na broj 042 205 090 . Telefonske narudžbe zaprimaju se radnim danom (ponedjeljak - petak), od 7,00 do 16,00 sati i subota 7,00-12,00 sati.

U slučaju naručivanja elektronskom poštom, telefaksom ili pismeno, potrebno je navesti slijedeće podatke: ime i prezime kupca, email adresa kupca, mobilni tel. broj kupca; adresu za ispostavu računa i dostavu (ulica, kućni broj, poštanski broj, mjesto) te podatke o željenim proizvodima (šifra, naziv, količina, veličina, boja, itd.). U slučaju nejasnoća oko naručenih proizvoda, Prodavatelj će kontaktirati Kupca. Primarni način komunikacije Prodavatelja prema Kupcu je e-pošta.


Nakon zaprimanja narudžbe Kupac će putem e-pošte primiti potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Sve daljnje obavijesti o statusu narudžbe Kupac će primati e-poštom. Status svih svojih narudžbi Kupac također može samostalno provjeriti uvidom u svoj korisnički profil u Internet trgovini cedar-agro.hr

Pojedini proizvodi mogu biti nedostupni ili rasprodani. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili sve naručene proizvode, kontaktirati će Kupca te ga obavijestiti o mogućem naknadnom terminu isporuke. Po primitku takve obavijesti Kupac je dužan e-poštom obavijestiti Prodavatelja prihvaća li isporuku nekompletne narudžbe, prihvaća li novi rok isporuke kompletne narudžbe ili odustaje od narudžbe.

Plaćanje

1. Pouzećem. Naručene proizvode i troškove dostave Kupac će platiti gotovinom kuriru dostavne službe pri preuzimanju paketa.

2. Predračunom - uplatom na žiro račun Prodavatelja.

Isporuka, dostava i dostavni troškovi

Pakete isporučujemo na području Republike Hrvatske.

Pakete predajemo na dostavu unutar 24 sata za artikle koji se isporučuju sa našeg skladišta, odnosno 3-7 radnih dana za artikle koji se isporučuju sa skladišta dobavljača.

Kupljene proizvode Kupac će primiti na adresu navedenu u narudžbi. Subote, nedjelje i praznici ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i sl.), Prodavatelj ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi zbog kašnjenja dostave mogla nastati Kupcu, no obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku, ukoliko isti ima na vlastitom skladištu. U suprotnom Prodavatelj zadržava pravo da najkasnije u roku dva radna dana kontaktira Kupca, kako bi s njim dogovorio daljnje radnje.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualno oštećenje pošiljke i odmah je reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti Prodavatelja kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka ili dogovorile daljnje radnje.

Ukoliko Kupac ne primi pošiljku prema gore naznačenim rokovima, a najduže 14 dana od datuma postavljanja statusa narudžbe "Isporučeno", potrebno je da obavijesti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska.

Status narudžbe kupac može provjeriti u korisničkom profilu unutar sustava internet trgovine, upitom na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ili telefonskim pozivom na broj 042 20 50 90.

Način dostave

  • Kurirska dostava. Očekivani rok dostave iznosi 48 sati, osim u mjestima u kojima postoji poseban raspored dostave kao što su manja naselja ili otoci. O predviđenom terminu dostave dostavljač će kupca obavijestiti SMS porukom ili tel. pozivom. Zbog toga je potrebno da Kupac prilikom narudžbe priopći broj telefona na koji će primiti poruku o terminu dostave.
  • TSAKpaket - dostava na kisok Tiska. Dostava na kiosk Tiska moguća je samo uz plaćanje predračunom na žiro račun Prodavatelja. Prilikom narudžbe kupac mora napomenuti na kojem kiosku Tiska želi preuzeti paket. Nakon obrade narudžbe Prodavatelj će Kupcu priopćiti podatke o uplati temeljem kojih će kupac izvršiti uplatu. Kad uplata postane vidljiva na žiro računu Prodavatelja, Prodavatelj će naručene proizvode poslati na željeni kiosk. Tisak će putem e-pošte obavijestiti Kupca o dospijeću i mogućnosti preuzimanja paketa.

Trošak dostave

Prema aktualnom cjeniku dostavljača

Dostava na željenu adresu

Kupac prilikom narudžbe može navesti adresu na koju želi isporuku paketa, koja će se razlikovati od prebivališta kupca.

Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)

Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s Cedar agro d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Cedar agro d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Cedar agro d.o.o. i kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti >>


Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. 

Povrat / Reklamacije

Pravo povrata

Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova dostave.

Kupac ima pravo na povrat u roku 14 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata.

Od prava povrata izuzeti su otpakirani audio ili videozapisi, računalni programi, proizvodi za osobnu higijenu i za njegu tijela, te proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.

Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni o visini toga iznosa.

Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.

Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set alata) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke, koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.

Reklamacije

U slučaju reklamacije nakon isteka prava povrata važeće su odredbe Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014) i Zakona o obveznim odnosima (čl. 400 – 433).

O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - https://webgate.ec.europa.eu/odr 

Dostava reklamiranih artikala

Kupac reklamirane proizvode ili proizvode za koje ostvaruje pravo na povrat može vratiti putem dostavne službe. Trošak dostave putem dostavne službe snosi Kupac.

Povrat novca

Nakon primitka vraćenih ili reklamiranih proizvoda Prodavatelj će provjeriti opravdanost zahtjeva, te o rezultatu provjere e-poštom obavijestiti Kupca.

U slučaju opravdanog zahtjeva za povrat ili reklamacije, Prodavatelj će u roku četrnaest (14) dana od primitka pošiljke sa vraćenim ili reklamiranim proizvodima na transakcijski račun Kupca uplatiti iznos u prodajnoj vrijednosti vraćenog ili reklamiranog proizvoda.

Popusti i marketinške akcije

Pogodnosti za kupce koje se istovremeno promoviraju ne mogu se kumulativno pribrajati u jednoj narudžbi što znači da jedna marketinška akcija isključuje drugu.

Rješavanje sporova

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu.

Promjene Uvjeta poslovanja

Prodavatelj pridržava pravo izmjene Uvjeta poslovanja objavljivanjem izmijenjenog teksta na ovoj stranici. Izmijenjeni uvjeti stupaju na snagu u trenutku objave na stranici. Obavijest o eventualnim izmjenama uvjeta kupcima koji imaju registriran korisnički profil će biti poslana e-poštom. No, neovisno o tome, korisnik Internet trgovine cedar-agro.hr dužan je povremeno provjeriti sadržaj Uvjeta poslovanja i samostalno se upoznati sa eventualnim izmjenama. Korištenjem Internet trgovine cedar-agro.hr nakon objavljenih izmjena podrazumijeva se da Kupac prihvaća sve aktualne Uvjete poslovanja.

Primjedbe i prigovori

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: 042 20 50 90 / 92
  • na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
  • na adresu: Cedar agro d.o.o., Kalnička 4, 42220 Novi Marof

Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti na trajnom mediju (papir, elektronička pošta,fax ili drugo) u roku 14 dana od zaprimanja prigovora.

Uvjeti poslovanja putem internet trgovine cedar-agro.hr

Ovi uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača  (Narodne novine, br. 41/2014) i Zakonom o obveznim odnosima (članci 400-433) te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 57. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014)

Općenito

Prodavatelj

Prodavatelj je poduzeće CEDAR AGRO d.o.o., Kalnička 4, 42220 Novi Marof. Prodavatelj vrši prodaju putem Internet trgovine www.cedar-agro.hr

Kupac

Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske, te koja prihvaća uvjete poslovanja tvrtke Cedar agro d.o.o. Prihvaćanje uvjeta poslovanja kupac potvrđuje narudžbom artikala putem Internet trgovine, e-poštom, telefonom, telefaksom ili slanjem narudžbenice.

Korištenje usluga internet trgovine www.cedar-agro.hr odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Cedar agro d.o.o. ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Cijene

Sve cijene su bruto (sadrže PDV) i izražene su u kunama. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Fotografije i opisi proizvoda

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od dobavljača ili proizvođača proizvoda. Prodavatelj nastoji što točnije navesti sve karakteristike proizvoda no zadržava pravo na tiskarske pogreške, te ne snosi odgovornost za eventualne greške u opisu ili fotografiji proizvoda.

Naručivanje

Naručivanje je moguće

  • preko interneta - u Internet trgovini www.cedar-agro.hr, 24 sata na dan. Mogući su kraći vremenski periodi u kojima Internet trgovina nije dostupna, npr. zbog održavanja sustava.
  • pismeno - na adresu CEDAR AGRO d.o.o., Kalnička 4, 42220 Novi Marof, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript , fax: 042 205 091.
  • telefonom - na broj 042 205 090 . Telefonske narudžbe zaprimaju se radnim danom (ponedjeljak - petak), od 7,00 do 16,00 sati i subota 7,00-12,00 sati.

U slučaju naručivanja elektronskom poštom, telefaksom ili pismeno, potrebno je navesti slijedeće podatke: ime i prezime kupca, email adresa kupca, mobilni tel. broj kupca; adresu za ispostavu računa i dostavu (ulica, kućni broj, poštanski broj, mjesto) te podatke o željenim proizvodima (šifra, naziv, količina, veličina, boja, itd.). U slučaju nejasnoća oko naručenih proizvoda, Prodavatelj će kontaktirati Kupca. Primarni način komunikacije Prodavatelja prema Kupcu je e-pošta.


Nakon zaprimanja narudžbe Kupac će putem e-pošte primiti potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Sve daljnje obavijesti o statusu narudžbe Kupac će primati e-poštom. Status svih svojih narudžbi Kupac također može samostalno provjeriti uvidom u svoj korisnički profil u Internet trgovini cedar-agro.hr

Pojedini proizvodi mogu biti nedostupni ili rasprodani. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili sve naručene proizvode, kontaktirati će Kupca te ga obavijestiti o mogućem naknadnom terminu isporuke. Po primitku takve obavijesti Kupac je dužan e-poštom obavijestiti Prodavatelja prihvaća li isporuku nekompletne narudžbe, prihvaća li novi rok isporuke kompletne narudžbe ili odustaje od narudžbe.

Plaćanje

1. Pouzećem. Naručene proizvode i troškove dostave Kupac će platiti gotovinom kuriru dostavne službe pri preuzimanju paketa.

2. Predračunom - uplatom na žiro račun Prodavatelja.

Isporuka, dostava i dostavni troškovi

Pakete isporučujemo na području Republike Hrvatske.

Pakete predajemo na dostavu unutar 24 sata za artikle koji se isporučuju sa našeg skladišta, odnosno 3-7 radnih dana za artikle koji se isporučuju sa skladišta dobavljača.

Kupljene proizvode Kupac će primiti na adresu navedenu u narudžbi. Subote, nedjelje i praznici ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i sl.), Prodavatelj ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi zbog kašnjenja dostave mogla nastati Kupcu, no obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku, ukoliko isti ima na vlastitom skladištu. U suprotnom Prodavatelj zadržava pravo da najkasnije u roku dva radna dana kontaktira Kupca, kako bi s njim dogovorio daljnje radnje.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualno oštećenje pošiljke i odmah je reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti Prodavatelja kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka ili dogovorile daljnje radnje.

Ukoliko Kupac ne primi pošiljku prema gore naznačenim rokovima, a najduže 14 dana od datuma postavljanja statusa narudžbe "Isporučeno", potrebno je da obavijesti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska.

Status narudžbe kupac može provjeriti u korisničkom profilu unutar sustava internet trgovine, upitom na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript ili telefonskim pozivom na broj 042 20 50 90.

Način dostave

  • Kurirska dostava. Očekivani rok dostave iznosi 48 sati, osim u mjestima u kojima postoji poseban raspored dostave kao što su manja naselja ili otoci. O predviđenom terminu dostave dostavljač će kupca obavijestiti SMS porukom ili tel. pozivom. Zbog toga je potrebno da Kupac prilikom narudžbe priopći broj telefona na koji će primiti poruku o terminu dostave.
  • TISAKpaket - dostava na kisok Tiska. Dostava na kiosk Tiska moguća je samo uz plaćanje predračunom na žiro račun Prodavatelja. Prilikom narudžbe kupac mora napomenuti na kojem kiosku Tiska želi preuzeti paket. Nakon obrade narudžbe Prodavatelj će Kupcu priopćiti podatke o uplati temeljem kojih će kupac izvršiti uplatu. Kad uplata postane vidljiva na žiro računu Prodavatelja, Prodavatelj će naručene proizvode poslati na željeni kiosk. Tisak će putem e-pošte obavijestiti Kupca o dospijeću i mogućnosti preuzimanja paketa.

Trošak dostave

Prema aktualnom cjeniku dostavljača

Dostava na željenu adresu

Kupac prilikom narudžbe može navesti adresu na koju želi isporuku paketa, koja će se razlikovati od prebivališta kupca.

Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)

Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s Cedar agro d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Cedar agro d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Cedar agro d.o.o. i kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje >>


Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. 

Povrat / Reklamacije

Pravo povrata

Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova dostave.

Kupac ima pravo na povrat u roku 14 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata.

Od prava povrata izuzeti su otpakirani audio ili videozapisi, računalni programi, proizvodi za osobnu higijenu i za njegu tijela, te proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.

Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni o visini toga iznosa.

Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.

Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set alata) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke, koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.

Reklamacije

U slučaju reklamacije nakon isteka prava povrata važeće su odredbe Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014) i Zakona o obveznim odnosima (čl. 400 – 433).

O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Dostava reklamiranih artikala

Kupac reklamirane proizvode ili proizvode za koje ostvaruje pravo na povrat može vratiti putem dostavne službe. Trošak dostave putem dostavne službe snosi Kupac.

Povrat novca

Nakon primitka vraćenih ili reklamiranih proizvoda Prodavatelj će provjeriti opravdanost zahtjeva, te o rezultatu provjere e-poštom obavijestiti Kupca.

U slučaju opravdanog zahtjeva za povrat ili reklamacije, Prodavatelj će u roku četrnaest (14) dana od primitka pošiljke sa vraćenim ili reklamiranim proizvodima na transakcijski račun Kupca uplatiti iznos u prodajnoj vrijednosti vraćenog ili reklamiranog proizvoda.

Popusti i marketinške akcije

Pogodnosti za kupce koje se istovremeno promoviraju ne mogu se kumulativno pribrajati u jednoj narudžbi što znači da jedna marketinška akcija isključuje drugu.

Rješavanje sporova

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu.

Promjene Uvjeta poslovanja

Prodavatelj pridržava pravo izmjene Uvjeta poslovanja objavljivanjem izmijenjenog teksta na ovoj stranici. Izmijenjeni uvjeti stupaju na snagu u trenutku objave na stranici. Obavijest o eventualnim izmjenama uvjeta kupcima koji imaju registriran korisnički profil će biti poslana e-poštom. No, neovisno o tome, korisnik Internet trgovine cedar-agro.hr dužan je povremeno provjeriti sadržaj Uvjeta poslovanja i samostalno se upoznati sa eventualnim izmjenama. Korištenjem Internet trgovine cedar-agro.hr nakon objavljenih izmjena podrazumijeva se da Kupac prihvaća sve aktualne Uvjete poslovanja.

Primjedbe i prigovori

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: 042 20 50 90 / 92
  • na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
  • na adresu: Cedar agro d.o.o., Kalnička 4, 42220 Novi Marof

Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti na trajnom mediju (papir, elektronička pošta,fax ili drugo) u roku 14 dana od zaprimanja prigovora.